Tuesday, May 25, 2010

Teeme Ära 2010

Mõtlesime poistega nädalavahetusel metsa minna. Kõrvemaale näiteks. Aga mine siis sellisetega. Ühel selg haige, teisel palju tööd, kolmas kardab külma ja vihma, neljas pelgab sääski. Mis minu pahe, jäägu segaseks. Votsiis. Aga igatahes on paras hetk alustada suvise spordihooajaga. Seega. Periood 29. mai kuni 29. august on nüüdsest kuulutatud treeningsuveks. Pidulikult. Olete oodatud lahkelt kaasa lööma. Te ju niikuinii juba olete omadega rajal. Avapauguks minge näiteks Emumäe jooksule.

Eksole, aga eesmärgid tuleb ka püstitada. Ja parem kui need on mõõdetavad. Siis mõtsingi, et teeks väikese Cooperi testi alguses ja lõpus. Aga nett väidab, et see seisneb ainult 12min jooksmises. Ei, see pole ju see! Krt, mu "Üksikvõitleja õpik" on kadunud. Seal on tabel sees mis näitab kätekõverdused ja kõhulihaste harjutused ka ära. Põhipoint selles, et vanuse kasvades peab vähem tegema. Niiet, mu noored sõbrad, olen väikeses eelises. Kuigi, edukus pole teistest parem olla, vaid ikka ennast võita. Ja vaadata kas laisalt liigutades saab 3 kuuga paremad tulemused kätte.

Trenni võiks seega teha minimaalselt. Ei taha mingiks rahvuskangelaseks saada. No 2 korda nädalas velo mmmm.. 20 km korraga ja korra nädalas miskit koledamat. Jooksu näiteks või ujumist. Oi, ma vihkan jooksmist tegelt. Mingised jõu ja ilu numbreid peaks ka sooritama. Ei, kurat, ma juba tunnen, et nädala pärast enam ei viitsi. Velo vast ikka jääb. Tänagi sai 20 km tehtud. Naer saalis? Nojah. A suht selline ruraalne rada on mul enamasti. Et väga kihutada ei saa ja ringi tahaks ka natuke kaeda.

Aga, et midagi tehtud saaks, siis muutub see plogi igavamaks ja higisemaks. Ilupildinäitamise kolin Planetisse üle. Kurat, 3 aastat siin juba plogistatud ju ka. Algne eesmärk ammu luhtas. Aeg asuda muutuste pärituulde.

No comments: